MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Czy prezydent Szełemej podzieli zdanie SLD i wprowadzi obniżkę cen biletów?

Wiadomości: Wałbrzych
Niedziela, 13 kwietnia 2014, 18:30
Aktualizacja: Poniedziałek, 14 kwietnia 2014, 12:35
Autor: red
Fot. użyczone
Kilka dni temu informowaliśmy, że przedstawiciele Sojuszu Lewicy Demokratycznej w Wałbrzychu zaproponowali prezydentowi Romanowi Szełemejowi wprowadzenie obniżki cen biletów komunikacji miejskiej.

Działacze SLD poszli za ciosem i złożyli do prezydenta Szełemeja wniosek dotyczący czasowego obniżenia cen biletów komunikacji miejskiej w związku z prowadzonymi w mieście pracami remontowymi dróg.

Na załączonych zdjęciach znajduje się wniosek, jaki SLD złożyło do prezydenta Szełemeja.

Czytaj również

Od 10 kwietnia można będzie zgłaszać projekty do Wałbrzyskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2020

100 dni samorządu województwa nowej kadencji

Wiosna popiera nauczycieli

Komentarze (29) Dodaj komentarz

~meksyk 12-04-2014 18:39
Nie wiadomo jak dobra będzie propozycja i jak dobra będzie argumentacja prezydent Szełemej skwituje to małą wartością merytoryczną. No cóż tak jak w przypadku miejskich toalet wykazanie, że za sumę 700 tyś. można było kupić nawet 7 toalet tak i w tym przypadku propozycję pozostawi bez rozpatrzenia. Lepiej wydawać na budynki dla jakiegoś debilnego projektu Wałbrzyskiej Aglomeracji Szełemejowej. Ja uważam, że taka obniżka jest zasadna i dobra dla mieszkańców.
~janojanusz 12-04-2014 20:09
Kiedy się oduczycie że co darmo tp nie warto tego mieć,zobczcie na cały Wałbrzych kamienice nie były wcale remontowane latami za to piaskową budowali-blokowiska,kochani tanie mięso to psy jedzą.Najlepiej jakby sld zeszła na zieme i nie bujała w obłokachJak to mowi przysłowie"baranku boży co dzień to gorzej co Pan Bóg polepszy to diabeł spiepszy,nie dajcie się opentać
~rewolwer 12-04-2014 21:31
meksyk idź zrób coś pożytecznego zamiast dyrdymały wypisywać :)
~Rebel Yell 12-04-2014 22:41
Opentany lumpenproletariat.
~Niwa 13-04-2014 6:51
PewnieSLD podpowie jeszcze,jak byc pieknym i bogatym.
~molo 13-04-2014 9:51
jezeli prezydent na to sie zgodzi to strzeli sobie w kolano
~Jędrek 13-04-2014 12:07
Przecież idą wybory i SLD musi coś robić i wykazać się i doszło do wniosku ,że z Szełemejem nie wygrają opluwając go , to piszą do niego propozycję a nuż się zgodzi to przypiszą sobie ,że oni też dużo robią dla mieszkańców . Ale nic z tego panowie komuchy , Wałbrzyszanie nie zapomną Wam coście razem z Solidaruchami zrobili miastu / likwidacja przemysłu , zrujnowanie stadionów , ulic , budynków / przez tylko likwidację a nic w zamian , ciężkie bezrobocie , oczywiście dla siebie zrobili stołki w starostwie powiatowym a Wałbrzych jako miasto mieli w dupie . I to są fakty , które same za siebie mówią . Won od prezydenta i od miasta , dość już Waszej pomocy . A ten Meksyk to kto ? też komuch / ukryty / .
~meksyk 13-04-2014 12:49
Widzisz "Jedrek". Twoje teorie są tak głupie i beznadziejne, że trudno powstrzymać się od użycia pewnego bardzo wulgarnego określenia na nie. Twierdzenie, że lewica przyczyniła się do likwidacji przemysłu w Wałbrzychu jest tak idiotyczna, że tylko niedouczony debil z "8" na początku w numerze PESEL może takie coś napisać. Za likwidację przemysłu podziękuj Solidaruchom, z których powstały później niejakie pisy i platwusy. To dzięki prawicy strefy ekonomiczne działają jak obozy pracy. Nic nigdy dobrego dla Polskiego społeczeństwa prawica nie zrobiła zawsze musi coś sp**r****ć, a później zwalać winę na lewicę. A takie POmatołki jak ty i tobie podobni łażą i powtarzają brednie. MPK w Wałbrzychu też utopiło i zlikwidowało SLD? Jakoś Zarzecki, Kruczkowski, Szełemej chyba w SLD nie są. Geniusz!
~mario 13-04-2014 12:58
To teraz Prezydent powinien napisać do np. PKN Orlen lub innej firmy gdzie zapatruje się ZDIKiUM(chyba tak to się nazywa), żeby na czas remontu obniżyli dla Wałbrzycha cenę ON lub Gazu.
~meksyk 13-04-2014 13:05
Są miasta w Polsce, gdzie komunikacja miejska jest za darmo. Wolę, żeby Szełemej dołożył do komunikacji miejskiej niż remontował dwa kible za 700 tysięcy złotych. Za to można było kupić SIEDEM nowoczesnych! Wolę mieć tanie bilety niż pomniki megalomanii w postaci debilnej Starej Kopalni. Ciekawe czy za roboty na Aqua Zdroju już zapłacił? To też SLD wina?Jeszcze zobaczycie jak wam Szełemej nap****li długów, że miasto i za 40 lat nie spłaci ich. Teraz znowu kolejny kredyt na prawie 100 baniek. Ludzie nie ma nawet połowy roku! A podobno miała być nadwyżka budżetowa, nad którą prezydent Szełemej zastanawiał się, co zrobić. Zrobi Wam. Raj na ziemi. Nie będziecie pracować, nie będziecie mieć pieniędzy i z gołymi dupami będziecie zap...***ć po śmietnikach. Tam pogoni Was ALBA, bo to ich śmietniki
~meksyk 13-04-2014 13:07
aaach"jędrusiu" pustostanie. Nie trzeba być w SLD żeby popierać lewicę. SLD nie jest kolorowe, ale zawsze to lepsze od tych rozmodlonych fałszywców i oszustów z PIS i PO.
~Piskorz 13-04-2014 13:22
Jędrek, ucz się, ucz się historii tej najnowszej, nie wymagam od Ciebie abyś znał tą dawniejszą. Grabarzami przemysłu w Wałbrzychu, jak i w Polsce były partie liberalno-prawicowe, młody chyba jesteś, jeżeli tego nie wiesz.
~Śka Wałbrzych 13-04-2014 14:04
Przecież bilety nie sa takie drogie
~monik 13-04-2014 15:29
19,20 zł muszę wydać za jednorazowy wyjazd 4 osoby - bilety ulgowe /2 emerytów i 2 dzieci / uważam ,że to jest za dużo .Czasami warto wsiąść w taxi i wychodzi prawie na to samo i jaka wygoda ;) Kilka razy w miesiącu taki wyjazd i suma robi się nieciekawa dla kieszeni.Rozumiem ludzi którzy unikają kasowania bo faktycznie teraz taką samą trasę co ja pokonuję dla rodziców z dziećmi wychodzi taki jeden wyjazd 28,80 zł - ludzie to jest szok ! skąd mają brać ludzie na to skoro brak im nawet na chleb czasami? Bilety powinny być tańsze bo bogaci nimi nie jeżdżą i to trzeba wziąść pod uwagę - bilet miesięczny kupują ci co tego potrzebują bo faktycznie wychodzi to taniej ale na bozię czy poruszając się komunikacją miejską czasami - trzeba tyle płacić ?
~Porażka 13-04-2014 19:39
Bilety są tanie i nie narzekać a jak kogoś na nie nie stać to niech do pracy idzie.
~mira 13-04-2014 20:16
zupełnie nie rozumiem,korki nie są aż tak uciążliwe,codziennie dojeżdżam do pracy autobusem ul.Wrocławską i nie zajmuje mi to dużo więcej czasu niż przed remontami.Poza tym jeśli naprawiają np. rury wodociągowe powinnismy płacic mniej za wodę????przecież to paranoja
~Obi 13-04-2014 20:56
Jazda teraz trwa trochę dłużej, dłużej siedzi się w autobusie więc na "logikę" bilety powinny być droższe. Więc nie marudzić!
~Jakubek1993 13-04-2014 23:05
Bo są tanie ja za nyskę z Dziećmorowic płace 3,00zł ulgowy a normalny jest po 3,50 to jest drogo.A tu tylko 1,20zł ulgowy normalny 2,40zł.
~kosmita 14-04-2014 7:02
Prezia wyposażyć w dochód 1200zeta i pościć komunikacja miejską :))) Zabrać mu służbowe auto i paliwo ZA NASZĄ PODATNIKÓW KASĘ !!! On sie buja za darmo a my tyle za bilety musimy! skandal
~Roman Szełemej 14-04-2014 8:49
Biorąc pod uwagę opinie ludzi wyrażoną w postach uzasadniona jest podwyżka cen biletów do poziomu Wrocławia (3,00zł) lub Warszawy (4,40zł) jeśli uważacie ze Wałbrzyskie są za tanie
~ 14-04-2014 10:35
jeżeli raz na jakiś czas jedzie się autobusem samemu - podkreślę - to koszt nie jest taki odczuwalny ale jak jedzie się rodzinnie i czasami ma się ochotę odwiedzić kogoś znajomego albo tak pojechać nawet do rynku pochodzić to niestety po kieszeni ciągnie i to ładnie . ~Porażka - a ty ile zarabiasz ? pewnie nawet autobusem nie jeździsz tylko furą ;) bo śmiem zauważyć ,że nie wiesz ile zarabiają przeciętni wałbrzyszanie.Jak dostaniesz 1.400zł to będziesz piszczeć - i zanim te parę groszy wydasz kilka razy zastanowisz się na co je wydać !Czy ktoś zauważył ,że nasze miasto zamiera, takie śródmieście jest opustoszałe a uważam ,że gdybybilety były tańsze - ludzie chętniej by jeżdzili by zwiedzić je po obecnych remontach,na spacer- ale jak mam wydać za tą przyjemność 19,20 to dziękuję !
~romi 14-04-2014 11:20
Myśleli i wymyślili.Obecnie jak zauważam podczas codziennego korzystania z komunikacji miejskiej to nasuwa się wniosek,,Wałbrzych miasto emerytów i rencistów,dzieci i młodzieży uczącej"wszyscy kupują bilety za 1,20zł a gdzie są pracujący?Niech SLD pojeżdzi autobusami a potem pisze pisma o obniżenie sobie diet radnych
~monic 14-04-2014 11:29
Gdybyśmy mieli zarobki wrocławskie lub warszawskie to ok! ale zejdźmy na ziemię! bo przy naszych zarobkach 1.400zł -opłata za mieszkanie ,woda ,prąd ,gaz i co? zaszaleć można mocno no nie? a gdzie jedzenie ,ubranie - szkoła też kosztuje , nie ma nic za darmo .Dobrze jak ktoś ma powyzej 5 tyś to łatwo powiedzieć to jest tanio ! Dlaczego autobusy jeżdżą prawie puste zwłaszcza wieczorem -gdzie życie powinno tętnić bo ogranicza się wyjazdy ze względu na koszty , nawet ludzi na ulicach nie widać bo kiszą się w domach -czy tego nikt nie widzi?Mam czas wolny powiedzmy i ochotę zwiedzić dookoła miejscowości i tu też blokada bo 5,12,2 tylko dają taką szansę i tu wielki plus a gdzie reszta?Z Poniatowa na Podzamcze niby niedaleko a tracić trzeba 9,80 to koszmar
fanbusido 14-04-2014 12:03
Rację ma ~meksyk odpowiadając Jędrkowi na te jego cudaczne wieści o historii likwidacji wałbrzyskiego zagłębia węglowego i w ogóle przemysłu. Cóż, coraz więcej ludzi podatnych jest na różne legendy tworzone w kręgach tzw. solidaruchów, które to kręgi robią wszystko, aby winę za zniszczenie Polski po 1989 r. przerzucić na barki tzw. komuchów. Ale racji już nie ma pisząc o debilnym projekcie Stara Kopalnia, czy Agua Zdrój. To są pozostałości po prezydencie Kruczkowskim i jego następca nie mógł, ot tak sobie, rozpoczęte projekty wyrzucić do kosza. To co zostało i zostanie wybudowane, pozostanie w Wałbrzychu i będzie podnosiło jego splendor.
fanbusido 14-04-2014 12:09
Przestępstwem było zniszczenie GDK, ale to nie prezydent Szełemej go zniszczył. I odbudowanie - a właściwie wybudowanie na nowo - jest czymś pożądanym, bo to legenda Wałbrzycha i cząstka jego kolorytu. Obniżka cen cen biletów na okres przebudowy ulic nie ma większego logicznego uzasadnienia. Obniżka cen biletów w ogóle, to temat do rozmów. Remonty ulic, rzecz od dawna wyczekiwana i niezbędną, mimo przejściowych kłopotów. Te wyremontowane ulice pozostaną i będą nam w przyszłości ułatwiały życie. To też podniesie znacznie walory miasta. Ale to za mało.
fanbusido 14-04-2014 12:26
Rzeczą dla Wałbrzycha najważniejszą jest kompleksowa przebudowa układu komunikacyjnego miasta. Udrożnienie i włączenie wielu ulic, które do tej pory praktycznie nie są używane. Zwłaszcza na kierunku Centrum - Piaskowa Góra - Podzamcze. Chodzi mi o całą sieć uliczek dzielnicy Poniatów łączących te dwie dzielnice z pl. Grunwaldzkim, ul. 11 listopada, ul. Piłsudskiego. Udrożnienie poprzez przebudowę ul. Pocztowej, Gagarina, Lelewela, i kilku innych ulic, które do tej pory nie są absolutnie wykorzystywane. Przy okazji remontu i włączenia ich w układ komunikacyjny (odciążenie przeładowanych głównych arterii) spowoduje to chęć zabudowy indywidualnej w okolicach tych ulic, a więc i unowocześnienie miasta. Dziwię się, że do tej pory nikt o tym nie myśli.
~meksyk 14-04-2014 17:16
"fanbusido". Masz rację o "wąskim gardle komunikacyjnym". Niestety stagnacja w tej kwestii w okresie Kruczkowskiego przyczyniła się do jeszcze większych problemów zarówno ze stanem dróg, które trzeba remontować jak i samą ich drożnością. Zarzucona przez Kruczkowskiego obwodnica przez Gedymina pięknie mogła odciążyć Wrocławską / Armii Krajowej. Wiadomo, że jej plany nie przystają do obecnych realiów, ale uwierz mi. Dla chcącego nic trudnego. Wszystko można dostosować. Tyle, że teraz koncepcja "ni z gruszki ni z pietruszki" przez Konradów, to jakieś kuriozum. Oczywiście jest to pomysł na obwodnicę całego miasta, ale nie na rozładowanie korków w nim. Jeśli chodzi o bilety to pewnie, gdyby pomysł chwycił na czas remontów prezydent spokojnie mógłby wprowadzić coś takiego bezterminowo.
~meksyk 14-04-2014 17:23
Doskonale wiem, że debilna Stara Kopalnia nie jest projektem Szełemeja. Ale to raczej przykład inwestowania gigantycznych środków w pomysły, które dla zwykłego Kowalskiego w praktyce nie przyniosą żadnych wymiernych korzyści. W 98% przypadków zwykły wałbrzyszanin powie o niej: "no jest Stara Kopalnia". Tylko co z tego jest dla niego? Mówiąc "nie wiele" pewnie naciągnę rzeczywistość. Teraz dodatkowo planowany jest remont GDK. Może i masz rację. To swego rodzaju legenda. Tyle, że te same funkcje ma spełniać wspomniana wcześniej debilna inwestycja. A więc jaki sens ma wrzucanie dwóch grzybów do tego samego barszczu. I jeszcze jedno. Za pieniądze niewtopione przez Kruczkowskiego i Szełemeja w Aqua Zdrój można było wybudować o wiele większy i nowocześniejszy kompleks. I zapłacić wykonawcom.
~meksyk 14-04-2014 17:34
Takie centrum było potrzebne miastu. Ale na litość. Jego koszt w stosunku do tego, co otrzymaliśmy zakrawa na jedną z największych niegospodarności w tym mieście. Nie można zgadzać się na takie szastanie publicznym pieniądzem tylko dlatego, że coś było lub jest potrzebne. Okazuje się jednak, że gdy w grę wchodzi niegospodarność tych z prawa to cacy, ale jak wspomina się niegospodarność - w stosunku do obecnej minimalną jak się okazuje - tych z lewa to po wsze czasy będzie to tematem zarzutów. Jestem przekonany, że gdyby droga przez Gedymina została dokończona (ze zmianami) przyniosła by więcej pożytku mieszkańcom niż Aqua Zdrój, Stara Kopalnia i GDK razem wzięte. Tyle, że nie powstanie, bo to koncepcja lewicy i jej dokończenie wykaże olbrzymie marnotrawstwo czasu i pieniędzy władz miasta.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

"Wiosna" w DARR

Festiwal Tańca na finiszu

"Wiosna" zachęca do udziału w spotkaniu

PiS stracił przodownictwo w sondażu

Znamy szczegóły Mszy Papieskiej